Tiedote etäopetukseen siirtymisestä

31.03.2020

Lieksan kristillinen opisto siirtyi hallituksen ohjeistuksen mukaisesti etäopetukseen keskiviikosta 18.3.2020 alkaen.

Suomen hallitus päätti 30.32020 jatkaa aiemmin päätettyjä koronaviruksen aiheuttamia rajoitustoimia 13.5.2020 saakka. Varhaiskasvatuksen, opetuksen ja koulutuksen rajoituksia tullaan jatkamaan 13.5.2020 saakka eri kouluasteilla. Opetuksen poikkeusjärjestelyjä varaudutaan jatkamaan lukukauden loppuun saakka,

jos epidemian rajoittaminen sitä vaatii.

Lieksan kristillinen opisto toteuttaa etäopetusta ja -ohjausta 13.5.2020 tai kunnes toisin ohjeistetaan.

Opetus ja ohjaus järjestetään Lieksan kristillisellä opistolla etäopetuksena ja -ohjauksena sekä itsenäisen opiskelun keinoin. Opiston opetus- ja ohjaushenkilöstö tukee ja ohjaa opiskelua etänä. Etäopetuksessa ja -ohjauksessa hyödynnetään Moodle oppimisympäristöä ja videoyhteyksiä. Opiskelu opiston pitkissä koulutuksissa etenee työjärjestyksen mukaisesti ja omat opettajat ovat yhteydessä opiskelijoihin.

Opiskelijat voivat olla yhteydessä oman opettajan lisäksi opinto-ohjaaja Heli Piipposeen, jonka puhelinpäivystysaika on päivittäin maanantaista torstaihin klo 12.00-13.00 numerossa 040 051 3136.

Opiston toimisto toimii normaalisti ja on tavoitettavissa numerosta 0400 487 750 tai toimisto@lkro.fi.

Lisätietoja tilanteesta saa rehtori Tomi Martikaiselta, tomi.martikainen@lkro.fi, 050 513 2155.

Siirry "Ajankohtaista"-sivulle